MODA SEGLE XXI

La moda és un conjunt de peces de vestir, adorns i complements basats en gustos, usos i costums que es fan servir per a una majoria durant un període de temps determinat i que marcaran tendència segons la durada de la mateixa encara que també la moda es refereix  altres avanços.

 

Les marques de moda més importants del món.

  • Nike
  • Louis Vuitton
  • Chanel
  • Hermès
  • Gucci
  • Zara
  • H & M
  • Adidas

Les millors marques d’alta costura al món.

  • Chanel
  • Prada
  • Versace
  • Hermés
  • Fendi
  • Valentino
  • Giorgio Armani

 

Les marques de luxe estan sota una amenaça creixent per part de la venda a internet,el comerç social i els influencers.

Aquesta pandèmia ha fet que la nostra casa es converteixi en un eCommerce en una via d’escapament per aquesta enorme crisi sanitària a nivell mundial. Per a l’usuari, comprar en línia és la millor opció per evitar el comerç de carrer, aglomeracions i exposicions innecessàries.

 

Es va incrementar:

  • Major ús de suports digitals i navegació (mòbil, tablet, ordinador)
  • Major consum audiovisual (Youtube, Instagram / IGTV, Tiktok)
  • Major temps d’entreteniment en botigues digitals de moda (en web i en Apps)
  • Increment de comandes en línia i recepció en domicili.
  • Per això la importància de la digitalització de les botigues físiques és necessària, encara que seguirem més.
  • endavant anar a peu de carrer, la pantalla guanya més adeptes i comencen a entendre més d’això.

 

Per això l’era audiovisual serà l’instrument per poder ser de la primera en les nostres publicitats de moda.
Va venir per quedar-se igual que la moda és cíclica tot torna i marxa  en aquest cas de l’era digital estarà de moda constantment de nosaltres depèn modernitzar-nos o seguir amb els clàssics.

Redacció
Publicitat

Redacció

Sandra Granado CEO de ladonaesactualitat.cat Creativitats audiovisuals de màrqueting i Community Manager de holaweb.net. Presidenta de l’Associació Afibromed (Fibromiàlgia)