MODA SEGLE XXI
La moda és un conjunt de peces de vestir, adorns i complements basats en gustos, usos i costums que es fan servir per a una majoria durant un període de temps determinat i que marcaran tendència segons la durada de la mateixa encara que també la moda es refereix altres avanços.
Les marques de moda més importants del món.
- Nike
- Louis Vuitton
- Chanel
- Hermès
- Gucci
- Zara
- H & M
- Adidas
Les millors marques d’alta costura al món.
- Chanel
- Prada
- Versace
- Hermés
- Fendi
- Valentino
- Giorgio Armani
Les marques de luxe estan sota una amenaça creixent per part de la venda a internet,el comerç social i els influencers.
Aquesta pandèmia ha fet que la nostra casa es converteixi en un eCommerce en una via d’escapament per aquesta enorme crisi sanitària a nivell mundial. Per a l’usuari, comprar en línia és la millor opció per evitar el comerç de carrer, aglomeracions i exposicions innecessàries.
Es va incrementar:
- Major ús de suports digitals i navegació (mòbil, tablet, ordinador)
- Major consum audiovisual (Youtube, Instagram / IGTV, Tiktok)
- Major temps d’entreteniment en botigues digitals de moda (en web i en Apps)
- Increment de comandes en línia i recepció en domicili.
- Per això la importància de la digitalització de les botigues físiques és necessària, encara que seguirem més.
- endavant anar a peu de carrer, la pantalla guanya més adeptes i comencen a entendre més d’això.
Per això l’era audiovisual serà l’instrument per poder ser de la primera en les nostres publicitats de moda.
Va venir per quedar-se igual que la moda és cíclica tot torna i marxa en aquest cas de l’era digital estarà de moda constantment de nosaltres depèn modernitzar-nos o seguir amb els clàssics.
- PRESENTACIÓN ESCUELA COACHING SOSTENIBLE - 07/02/2024
- EL FEMINISMO MAL ENTENDIDO: DESMITIFICANDO CONCEPTOS ERRÓNEOS - 06/02/2024
- EMPODERAMIENTO FEMENINO EN EL SIGLO XXI - 29/01/2024