Diversos

LA DONA ÉS ACTUALITAT IMPULSA UNA NOVA COL·LABORACIÓ SOLIDÀRIA AMB EL TINGLADO

Des de La Dona És Actualitat continuem teixint aliances que sumen valor i consciència social. En aquesta ocasió, hem iniciat una col·laboració solidària amb l’empresa Salting del Vendrell i Salting Rubí de la mà de la seva directora del Tinglado, Angi Escofet, una dona amb una gran qualitat humana que ben aviat podrem conèixer més a fons a través del nostre podcast, Caminant per la Causualitat.

Aquesta unió neix amb un objectiu comú, donar suport al curtmetratge “A Temps”, un projecte social orientat a la conscienciació i la prevenció entre les noves generacions, juntament de la mà  dels Mossos d’Esquadra. Es tracta d’una iniciativa que busca generar reflexió i impacte en aquells espais on encara és possible sembrar valors que perdurin en el temps.

Des de l’organització, es destaca la importància de sumar esforços i complicitats. “Creiem fermament que entre tots hem de fer arribar un missatge potent, especialment a aquelles generacions que encara mantenen viva la seva connexió amb la innocència.”

L’objectiu és que aquest missatge quedi integrat en la seva memòria i contribueixi a construir una societat més conscient, posant també en valor la importància del benestar integral de la persona, tant a nivell físic com emocional. Viure amb estrès cronificat en el temps pot acabar derivant, a llarg termini, en el desenvolupament de malalties autoimmunes, fet que reforça encara més la necessitat de generar consciència i prevenció des de la base.

En aquest sentit, també es posa el focus en determinats entorns universitaris, on sovint predominen dinàmiques centrades en l’individu, fet que pot dificultar una visió més empàtica i col·lectiva. Davant d’aquesta realitat, iniciatives com “A Temps” esdevenen eines necessàries per reconnectar amb valors essencials i fomentar una mirada més humana.

Finalment, des de La Dona És Actualitat es reivindica la necessitat de construir un autèntic “mantra solidari”, recordant que darrere de cada llàgrima hi ha persones compromeses que treballen per ajudar les víctimes a recuperar el seu equilibri i la seva dignitat.

Amb col·laboracions com aquesta, es reforça la convicció que el canvi és possible quan la societat s’uneix amb un propòsit comú, transformar consciències i generar un impacte real en les futures generacions.

Redacció

Sandra Granado CEO de ladonaesactualitat.cat Coach especializada en Sistema Familiar y Transgeneracional

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *